Wednesday 19 June 2013


NANGIS BACA INI ::
Aku mempunyai pasangan hidup... 👫
Saat senang aku cari pasanganku ..
Saat sedih aku cari ibu 👵
Saat berjaya  🎓 aku ceritakan .. pada pasanganku ..
Saat gagal aku ceritakan .. pada ibu 👵
Saat bahagia 😄 aku peluk erat pasanganku. ..
Saat sedih 😢 aku peluk erat ibu.
Saat sambut hari lahir  💘 slalu beri hadiah 💝 pada
pasangan.
Saat sambut hari ibu .. aku cuma dapat ucapkan
"Selamat Hari Ibu".
Selalu aku ingat pasanganku. ..
Selalu ibu 👵 yg ingat aku. ..
Setiap saat aku akan call 📱 pasanganku ..
Kalau ingat aku akan call 📱 ibu 👵
Selalu aku belikan hadiah 🎁 untuk pasanganku. ..
Entah bile aku akan belikan hadiah 🎁 untuk ibu 👵
Renungkan:
"Kalau kau sudah habis belajar 🎓 dan berkerja 💺
bolehkah kau kirim wang 💰 untuk ibu?
Ibu tdk mnta banyak... lima puluh ..5⃣0⃣ sebulan pun
cukuplah".
Berderai air mata 😢 jika kita mendengarnya 👂.
Tapi kalau ibu sudah tiada ❌
👵 ibu aku RINDU,aKU RIIINDDUU,
SANGAT RINDU.
Berapa bnyk yang sanggup menyuapkan
ibunya makan 🍛
berapa bnyk yang sanggup melap muntah
ibunya 😷
berapa bnyk yang sanggup mengganti lampin
ibunya 👵
berapa bnyk yang sanggup..... membersihkan
najis 💩 ibunya
berapa bnyk yang sanggup....... membuang ulat 🐛
dan membersihkan luka kudis ibunya
berapa bnyk yang sanggup berhenti kerja .. untuk
menjaga ibunya 👵
Dan akhir sekali berapa bnyk yang
sembahyang JENAZAH ibunya......
"Jika kamu menyayangi .. ibumu,
"forward"kanlah kepada sahabat- sahabat 👦👧
anda
•1org: Kamu tdk sayang ibumu
•2-4org: Kamu sayang ibumu
•5-9org: Bagus kamu syg ibumu
•10/lebih: Selamat kamu disayang oleh ibumu
n kamu juga sgt sayang ibumu!! 👵
sayangilah ibumu selagi. masih ada .. saya amat  insan yang bernama Ibu,..

Happy mother's day...😊

No comments:

Post a Comment

Any comment? Please....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...