Monday 21 May 2012

INFO BAIK DAN BERGUNA UNTUK SEMUA!

CUCI BUAH PINGGANG DENGAN HANYA RM 1.00 
 
Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini, caranya mudah sahaja beli seikat daun SUP, cuci bersih-bersih , potong kecil2 , masukkan kedalam periuk , masukan air bersih , didihkan untuk sepuluh minit sahaja , sejukkan , tapis , masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk , amalkan meminumnya segelas sehari , insyaaallah anda akan rasa perubahannya , segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!


selamat mencuba,



                


               10 PERKARA YANG MEROSAKKAN OTAK!


Hargailah kasih sayang ibu...........
Sekadar perkongsian:

Manusia hanya mampu menahan sehingga 45 del (unit) kesakitan. Tetapi semasa melahirkan bayi, seorang ibu merasai sehingga 57 del (unit) kesakitan. Ini sama dengan mematahkan 20 tulang secara serentak. Sekarang bolehkah anda bayangkan, kesakitan & kasih sayang seorang ibu?

Balik rumah nanti, bila jumpa ibu/isteri, kucup dahi mereka dan katakan "Saya sayang ibu/awak kerana Allah..." Boleh?



7 Rahsia Tidak Lupa Apa Yang Cikgu Ajar Dalam Kelas. Buat adik-adik pelajar, boleh 'Share'kan maklumat ini dengan kawan-kawan lain ya. :-)

SELAMAT MEMBACA DAN MEMAHAMI .  SEMOGA BERJAYA!


No comments:

Post a Comment

Any comment? Please....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...